22.4 C
Pakistan
Monday, August 15, 2022

پروفیسر خالد مسعود گوندل بحیثیت وائس چانسلر کے ای ایم یو کے کامیاب چار سالہ دور کی تکمیل پر، آواری ہوٹل لاہور میں شعبہ اطفال سرجری، کے ای ایم یو/ میو ہسپتال کی جانب سے ایک اور شاندار تقریب کا اہتمام کیا گیا۔

پروفیسر خالد مسعود گوندل کے اعزاز میں تقاریب منعقد کی جا رہی ہیں، بحیثیت وائس چانسلر کے ای ایم یو کے کامیاب چار سالہ دور کی تکمیل پر، آواری ہوٹل لاہور میں شعبہ اطفال سرجری، کے ای ایم یو/ میو ہسپتال کی جانب سے ایک اور شاندار تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ کی طرف سے ان کا استقبال کیا گیا۔
پروفیسر اعجاز حسین، وی سی کے ای ایم یو، پروفیسر ڈاکٹر محمد شریف، چیئرمین شعبہ اطفال سرجری اور ڈاکٹر منیر احمد ملک، ایم ایس، میو ہسپتال، لاہور۔
اس موقع پر پروفیسر خالد مسعود گوندل کی انڈر اور پوسٹ گریجویٹ سطح پر میڈیکل ایجوکیشن کے معیار کو بلند کرنے اور بیمار انسانیت کو خاص طور پر کووڈ 19 وبائی امراض کے دوران ٹیلی میڈیسن ڈپارٹمنٹ کے قیام کے ذریعے معیاری خدمات کی فراہمی میں کاوشوں کو بے حد سراہا گیا۔ وائس چانسلر کے طور پر ان کے دور کو کے ای ایم یو کی تاریخ کے بہترین دوروں میں سے ایک کے طور پر تسلیم کیا گیا۔
اپنے صدارتی خطاب میں پروفیسر خالد مسعود گوندل نے پوسٹ گریجویٹ رہائشیوں اور ڈاکٹروں کو مشورہ دیا کہ وہ اپنی ڈیوٹی لگن، لگن اور خلوص کے ساتھ ادا کریں۔ انہیں چاہیے کہ وہ مریضوں کی بات سنیں اور شائستگی سے پیش آئیں اور ان کے ساتھ اپنی صلاحیت اور علم کے مطابق بہترین سلوک کریں۔ مریضوں کی خدمت کرنا صدقہ جاریہ ہے۔
تقریب میں کے ای ایم یو کے فیکلٹی ممبران بشمول پروفیسر محمد شریف، چیئرمین ڈاکٹر فاطمہ نیومیری، ایسوسی ایٹ پروفیسر، ڈاکٹر کاشف بشیر، اسسٹنٹ پروفیسر، ڈاکٹر ملک اسد منیر، اسسٹنٹ پروفیسر نے شرکت کی۔
ڈاکٹر نشا، سینئر رجسٹرار، ڈاکٹر حافظ محمد عارف، رجسٹرار، ڈاکٹر شکیل خان، ڈاکٹر احمد حسن، ڈاکٹر اعظم مرزا، ڈاکٹر مامون، ڈاکٹر صدف نورین اور پیڈیاٹرک سرجری کے پوسٹ گریجویٹ رہائشی بھی موجود تھے۔
آخر میں مہمان خصوصی کو شکریہ اور یادگاری شیلڈز پیش کی گئیں۔

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

22,017FansLike
0FollowersFollow
20,000SubscribersSubscribe
- Advertisement -

Latest Articles